Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нямам точните ел.схеми на колата,но предполагам,че това означава,че до бутона стига +12В. Може би проводника от бутона до релето е прекъснат или се губи връзката в някоя междинна букса. Тук колегата 'екотроник' може да внесе повече яснота. Предполагам,че има точни схеми за колата...
    BMW 318ti '96

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
      Направих го и светнаха. И сега...?
      Извади релето и премери в гнездото на извод 86 дали има +12V.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Извади релето и премери в гнездото на извод 86 дали има +12V.
        Има.
        Алфа...всичко друго е компромис!
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

        Comment


        • Значи или релето е прецакано,или не прави хубава връзка в клемите си на цокъла или се губи 'минуса' към клемата му в цокъла на релето!
          BMW 318ti '96

          Comment


          • Демонтирай клюкарката, изключи конектора "C":



            и с парче проводник направи връзка между пин 6 от конектора и шаси. Виж дали релето включва и респективно дали фаровете светят.

            Проводникът на пин 6 би трябвало да е жълт със синя ивица.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Клюкарката беше под волана в дясно от бушоните нали? И това без контакт колата и без да включвам халогените от ксенона?
              Last edited by Tasho; d.m.y г., 22:14.
              Алфа...всичко друго е компромис!
              http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
              Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
              Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

              Comment


              • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                Клюкарката беше под волана в дясно от бушоните нали? И това без контакт колата и без да включвам халогените от ксенона?
                Да.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Демонтирай клюкарката, изключи конектора "C":



                  и с парче проводник направи връзка между пин 6 от конектора и шаси. Виж дали релето включва и респективно дали фаровете светят.

                  Проводникът на пин 6 би трябвало да е жълт със синя ивица.
                  Направих го, получи се искрене, не светнаха, но и заден десен габарит отказа. Няма го и фара за мъгла. Само мигач.
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • Да не би да си правил окъсяването на проводника от конектора без да изключиш конектора от клюкарката?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Изключих конектора, който ми показа. Видях кой е пин 6. Свързах го с кабел към купе, получи се искрене и веднага го махнах. След това си включих конектора и заден десен габарит и фар за нагла не работи. Да не е изгорял бушон някъде?
                      Алфа...всичко друго е компромис!
                      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                      Comment


                      • Пак да попитам. Свърза към шаси проводника от изключения конектор или пина на клюкарката?

                        Провери в таблото под волана предпазители F6, F9, F15, F17 и F18.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Пак да попитам. Свърза към шаси проводника от изключения конектор или пина на клюкарката?

                          Провери в таблото под волана предпазители F6, F9, F15, F17 и F18.
                          Свързах конектора към шаси.
                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Пак да попитам. Свърза към шаси проводника от изключения конектор или пина на клюкарката?

                            Провери в таблото под волана предпазители F6, F9, F15, F17 и F18.
                            F15 10 ампера изгорял. Смених го има габарит, стоп и фар за мъгла.
                            Алфа...всичко друго е компромис!
                            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                            Comment


                            • Това, което пиша се отнася за коли произведени след 09 2003.

                              Ако колата е произведена преди 09 2003 виж дали проводникът на пин 1 от конектора "E" на скицата е бял и направи окъсяването на него. Пак при изключен от клюкарката конектор.

                              Някъде намирам скицата на клюкарката с разменени означения "C" и "E"



                              демек виж пин 6 на конектор С от последната скица, ако си сигурен че колата ти е произведена през 2004.

                              Талянска му работа - тия двамцата Тоци Бегали и Фермани Ментаци, могат да ти вземат здравето
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:46.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Това, което пиша се отнася за коли произведени след 09 2003.

                                Ако колата е произведена преди 09 2003 виж дали проводникът на пин 1 от конектора "E" на скицата е бял и направи окъсяването на него. Пак при изключен от клюкарката конектор.

                                Някъде намирам скицата на клюкарката с разменени означения "C" и "E"



                                демек виж пин 6 на конектор С от последната скица, ако си сигурен че колата ти е произведена през 2004.

                                Талянска му работа - тия двамцата Тоци Бегали и Фермани Ментаци, могат да ти вземат здравето
                                Не знам кога е произведена - дата на първа регистрация е 2004. Колата е фейс, 2.4 - 175 к.с.. Ако това дето си ми писал е така, значи клюкарките също следва да са различни..!? Мисля, че конектор С от първият ти пост е син, а кабела на пин 6 е жълто-червен.
                                Алфа...всичко друго е компромис!
                                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X